Warunki użytkowania
OGÓLNE WARUNKI I POSTANOWIENIA
- Warunki sprzedaży mają zastosowanie do praw i obowiązków wynikających z zakupu towarów przez klientów sklepu internetowego FITS (dalej Klient) od FITS OÜ (dalej FITS).
- Podczas rejestracji jako użytkownik FITS i/lub zakupu produktów od FITS, obowiązują warunki niniejszej umowy oraz prawa i obowiązki wynikające z przepisów Republiki Estonii.
- FITS zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w warunkach sprzedaży oraz cenach sprzedaży. Wspomniane zmiany będą odzwierciedlone na stronie internetowej FITS.
WEJŚCIE W ŻYCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- FITS sprzedaje, a Klient kupuje produkty oferowane w sklepie internetowym.
- Umowa sprzedaży wchodzi w życie, gdy kwota do zapłaty zgodnie z potwierdzeniem zamówienia zostanie zaksięgowana na rachunku bieżącym FITS OÜ.
- Podczas finalizacji zamówienia i płatności w sklepie internetowym FITS Klient potwierdzi, że zapoznał się i akceptuje warunki sprzedaży.
CENY
- Wszystkie ceny w sklepie internetowym FITS podane są w euro i zawierają 20% VAT.
- FITS zastrzega sobie prawo do zmiany cen. Jeśli Klient złożył zamówienie przed wejściem w życie zmiany cen, otrzyma produkt po cenie obowiązującej w momencie złożenia zamówienia. Klient nie ma prawa do roszczeń o odszkodowanie za różnicę w cenie.
FINALIZACJA ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ ZA TOWAR
- Podczas płatności za zamówienie Klient może wybrać jedną z następujących metod płatności: link do płatności bankowej, karta kredytowa lub PayPal. Klient musi zapłacić 100% kosztów zamówienia, aby potwierdzić zamówienie.
- Umowa sprzedaży uważa się za zawartą, a zamówienie ma być zrealizowane zaraz po tym, jak Klient zapłaci 100% kosztów wskazanych w potwierdzeniu zamówienia.
DOSTAWA
- Po zawarciu umowy sprzedaży (Klient opłacił zamówienie), FITS zrealizuje zamówienie i przekaże je swoim partnerom logistycznym do dostawy.
- Czasy dostawy podane na stronie internetowej FITS obowiązują od momentu opłacenia zamówienia.
- Klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować FITS o wszelkich zmianach dotyczących miejsca przeznaczenia lub uzgodnionego terminu dostawy, i to przed dostarczeniem towaru.
- Dokładność danych kontaktowych podanych w zamówieniu decyduje o tym, czy wystąpią opóźnienia i nieporozumienia w dostawie towarów. FITS nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia i nieporozumienia powstałe w wyniku podania przez Klienta nieprawidłowych danych kontaktowych w zamówieniu.
- FITS wymieni produkty, ale nie opakowania produktów, które zostały uszkodzone podczas dostawy. Jeśli produkty nie są wymienialne, FITS zwróci Klientowi kwotę zapłaconą za uszkodzone produkty.
PRAWO DO ZWROTU
- Zgodnie z podpunktem 56 (1) Ustawy o zobowiązaniach, Klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
- Zwracany towar musi być nieużywany, nienaruszony i w oryginalnym opakowaniu.
- Klient ponosi koszty zwrotu, chyba że powodem zwrotu jest niezgodność z zamówieniem lub wadliwy towar.
- Aby zwrócić towar, Klient musi wysłać oświadczenie w dowolnej formie na adres e-mail info@fits-supplements.com w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Oświadczenie o odstąpieniu musi zawierać nazwisko Klienta, nazwę produktu oraz numer faktury lub zamówienia.
- Pieniądze zapłacone za zwrócone towary zostaną zwrócone klientowi niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Oprócz tego koszt dostawy również zostanie zwrócony Klientowi.
- Sklep internetowy odpowie na reklamację konsumenta na piśmie lub w formie umożliwiającej odtworzenie na piśmie w ciągu 14 dni.
PROCEDURA REKLAMACYJNA
- Zgodnie z ustawą o zobowiązaniach, Klient ma prawo zgłaszać roszczenia wobec sprzedawcy, jeśli w ciągu dwóch lat od daty dostawy produktu ujawni się jakakolwiek niezgodność produktu. Przyjmuje się, że każda wada ujawniona w ciągu pierwszych sześciu miesięcy istniała w momencie sprzedaży, dlatego charakter wady powinien zostać ustalony przez sprzedawcę.
- W przypadku wystąpienia wady produktu, Klient musi poinformować o tym FITS, wysyłając e-mail na adres info@FITS i podając następujące informacje: swoje imię i nazwisko, dane kontaktowe oraz opis wady produktu. Zgłoszenie musi zostać wysłane nie później niż dwa miesiące po odkryciu wady.
FITS nie ponosi odpowiedzialności za:
- Szkody wyrządzone produktowi z winy lub zaniedbania Klienta;
- Wady spowodowane niewłaściwym użytkowaniem produktu przez Klienta;
- Naturalne zużycie produktu.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SIŁA WYŻSZA
- FITS ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, a Klient wobec FITS za szkody wyrządzone drugiej stronie przez naruszenie tych warunków w przypadkach i w zakresie określonym w obowiązującym prawie Republiki Estonii.
- FITS nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta za powstałe szkody lub opóźnienie w dostawie produktu, jeśli szkody lub opóźnienie w dostawie produktu zostały spowodowane zdarzeniami, których FITS nie mogło uniknąć ani przewidzieć.
PRYWATNOŚĆ
- Korzystając ze strony internetowej FITS, Klient wyraża wyraźną i świadomą zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez FITS.
- FITS wykorzystuje informacje podane przez Klienta wyłącznie do realizacji zamówień i nie udostępnia ich osobom trzecim.
INNE WARUNKI I ROZSTRZYGANIE SPORÓW
Spory i nieporozumienia wynikające z realizacji tych warunków będą rozstrzygane przez strony przede wszystkim w drodze negocjacji. Jeśli kupujący i sklep internetowy FITS nie będą w stanie rozwiązać sporu poprzez negocjacje, kupujący może zwrócić się do Komisji ds. Sporów Konsumenckich. Warunki procedury można zobaczyć i złożyć wniosek tutaj. Komisja ds. Sporów Konsumenckich jest kompetentna do rozstrzygania sporów wynikających z umowy zawartej między kupującym a sklepem internetowym. Rozpatrzenie reklamacji kupującego w komisji jest bezpłatne. Kupujący może zwrócić się do Europejskiej Platformy Rozstrzygania Sporów Konsumenckich. FITS ma prawo zwrócić się do sądu w celu ochrony swoich praw.


Proszę się nie wahać, aby się skontaktować
Skontaktuj się z naszymi kontaktami, aby otrzymać produkty wysokiej jakości!

